Titkársági-ügyviteli ügyintézőt keres a kerületi hivatal

Oszd meg másokkal!

Desktop

A BFKH XX. Kerületi Hivatala Kormányablak Osztálya titkársági-ügyviteli ügyintéző munkakör betöltésére írt ki pályázatot.

A kormánytisztviselői jogviszony időtartama: határozott idejű 2019. november 11-ig tartó kormánytisztviselői jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A munkavégzés helye: 1201 Budapest, Vörösmarty utca 3.

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök: Az állami tisztviselők képesítési előírásairól szóló 315/2016. (X. 20.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete 42. pontja alapján: titkársági és igazgatási feladatkör

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: BFKH XX. Kerületi Hivatala Kormányablak Osztályán végzi az ügyirat-kezelési, ügyviteli és adminisztrációs feladatokat

Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a(z) Az illetmény megállapítására és a juttatásokra az állami tisztviselőkről szóló 2016. évi LII. törvény rendelkezései, valamint a BFKH Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középiskola/gimnázium,
  • Érettségi végzettséggel:
  • rendészeti és közszolgálati, közgazdasági, informatikai, ügyviteli ágazati tevékenységet végző szakközépiskolában szerzett érettségi végzettség, vagy
  • érettségi végzettség és OKJ szerinti közgazdasági, ügyviteli, informatikai, rendészeti, honvédelmi és közszolgálati szakmacsoportba tartozó, a feladatkörhöz kapcsolódó tanulmányi területen szerzett szakképesítés, vagy
  • érettségi végzettség és legalább egyéves szakmai gyakorlat

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: közigazgatásban szerzett tapasztalat, közigazgatási alapvizsga

Elvárt kompetenciák: szakszerűség, önállóan és csapatban is jó teljesítmény, jó kommunikációs és problémamegoldó képesség, pontosság és precizitás, hatékonyság, terhelhetőség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • A 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. sz. mellékletében meghatározott részletes szakmai önéletrajz
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló okirat másolata
  • három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele)
  • nyilatkozat, mely szerint a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. június 15.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Patakiné Kozma Klára nyújt, a +36 (1) 896-42-64-es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton a BFKH XX. Kerületi Hivatala címre (1725 Budapest, Pf 88.). A borítékon fel kell tüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: BP/1428/00005-18/201, valamint a munkakör megnevezését: titkársági-ügyviteli ügyintéző.
  • Elektronikus úton Patakiné Kozma Klára részére a patakine.kozma.klara@20kh.bfkh.gov.hu e-mail címre.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: Az elbírálás rendjét a munkáltató határozza meg. A bizalmasan kezelt jelentkezések a benyújtási határidőt követően kerülnek elbírálásra. A kiválasztott jelentkezők személyes interjún vesznek részt, ahol szakmai és személyes rátermettségüket vizsgálják. A jelentkezők elektronikusan, illetve telefonon kapnak értesítést. A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány benyújtása.

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. június 22.

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?