Megváltozott a NAV-ügyfélszolgálatok nyitvatartása

Oszd meg másokkal!

Desktop

Megváltozott a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatóságának központi ügyfélszolgálata (1097 Budapest, Vaskapu u. 33-35.), valamint a pestszentlőrinci kirendeltség (1181 Budapest, Üllői út 453.) nyitvatartási rendje – tájékoztatott a NAV.

2017. április 18-tól az ügyfélfogadási rend az alábbiak szerint módosult:

  • Hétfő: 8.30 – 18.00
  • Kedd: 8.30 – 12.00
  • Szerda: 8.30 – 18.00
  • Csütörtök: 8.30 – 12.00
  • Péntek: 8.30 – 11.30

 

A NAV honlapján lehet időpontot foglalni a hivatal központi ügyfélszolgálataira, legfeljebb két hétre előre, és legkorábban az időpont lefoglalását követő második napra.

Az ügyfélszolgálatra betérőknek érdemes megfontolni az ügyfélkapunyitást, hiszen a regisztráció mindössze néhány percig tart. Ügyfélkapun keresztül sok más mellett az adóügyek is egyszerűbben, kényelmesebben intézhetők – hívja fel a figyelmet a hivatal.

2017. május 22-e a személyijövedelemadó-bevallás benyújtásának határideje és eddig módosítható a NAV által elkészített szja-bevallási tervezet is. Ügyfélkapuval a bevallás otthonról – az adóhivatali ügyfélszolgálati nyitva tartástól függetlenül – elektronikusan, egy gombnyomással elintézhető.

Aki személyesen szeretné ügyeit intézni a NAV honlapján időpontot foglalhat többek között ügyfélkapunyitásra, szja-bevallással kapcsolatos ügyek intézésére is.

A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!

Legyél a szerzőnk!

Rendszeresen írnál a környéked eseményeiről, boltjairól, kocsmáiról, kulturális programjairól, utcáiról és játszótereiről? Ne habozz, vedd föl velünk a kapcsolatot!

Hol-mi toplista

Helyi közösségek a Facebookon

Partnerek